Ořezání originálního zadku , odříznutí držáku RZ

17.08.2014 20:42

 

Jedním z kroků tuningu je ořezání zadku a ochuzení ho o struhadlo na sýr, jak říká překlad usa kde je běžně označován jako cheese grater :-)

 

Tak je potřeba nakoupit pár solidních kotoučků do flexy a řezat a řezat .... slitina se řeže celkem blbě a dokáže i zalepit kotouč a seknout se, je to trošku o ruce ...

Když se dopracujete hrubého tvaru který vám vyhovuje, následuje dobroušení a případné vyvrtání otvoru pro osvětleni rz , protože všichni co už to někdy měli rozebraný vědí že ve světle je vsazen čirý plast včetně homologace a proto tím vznikne schválené osvětlení.

Já zvolil pro kamaráda ořezání na maximální možnou míru včetně vyřezání a vybroušení dvou výztuh vespod které se mi nelíbí. Pak jsem udělal i otvor pro osvětlení a jako držák rz jsem použil hotový výrobek za cca 450,- Kč který je z černě lakovaného duralu a umožňuje i přišroubování externího osvětlení, stejně tak i přidělání blinkrů ... protože další varianta je blinkry přidělat na samotný zadek , když se vyvrtají díry , ale protože pak nejsou vůdči sobě ty blinkry v ose, volil jsem variantu držáku. Držák je přišroubován pomocí čtyř šroubu do spodní části zadku ve kterém jsou závity a a vše zajištěné matkami uvnitř.

 

Zlatá část která je za sedlem je nachána v originální barvě a spodní část je dokitována a vybroušena , následně lakována černým bodyschutzem ... výsledek je vidět na fotkách

To je tak nějak všechno :-) ...

Výsledek je vidět a podle mého názoru to je hezčí jak originál ..

 

Ale nejhezčí byla rz stejně vlevo na zadní vidli strčená do kola,  www.buellgaraz.cz/news/uprava-cislo-6-vyroba-drzaku-spz-rz-na-bok-zadni-vidlice/ ale výhružka správním

řízením , pokutou 25.000- a papíry do čistírny na půl roku ... mě přesvědčila že je teda "hezčí"

uprostřed a vzadu :-/